pi膮tek, 9 lutego 2018

Lady In Red

M贸wi膮 偶e potrzeba matk膮 wynalazku - a jak to si臋 przek艂ada na szycie? 



U mnie si臋 musia艂o prze艂o偶y膰 bardzo szybko. Okaza艂o si臋, 偶e - jak to kobieta - nie mam si臋 w co ubra膰 a za pasem impreza. Pomy艣la艂am 偶e pewnie wszystkie b臋d膮 w sukienkach wi臋c warto co艣 zmieni膰, przynajmniej u siebie.
I zmieni艂am. Nie do艣膰 偶e uszy艂am garnitur to jeszcze czerwony - m贸j ulubiony kolor.

Tkanina znaleziona w czelu艣ciach schomikowanych tkanin - poliestrowa, wreszcie po trzech latach ujrza艂a 艣wiat艂o dzienne, podszewka r贸wnie偶 poliestrowa zakupiona u Doroty w Materia艁owy MISZ-MASZ (szukaj jej na fejsie)

Marynarka z wykroju Burdy 6/1992 model 101
Spodnie z wykroju Burdy 10/2012 model 116

Marynark臋 znacznie przed艂u偶y艂am i nie robi艂am dziurek i guzik贸w. Nie jest to 艂atwy model do uszycia ale jaka marynarka jest 艂atwa, prawda? ;) Powiecie 偶e mo偶e ta kt贸ra nie ma podszewki ale czy to nadal b臋dzie marynarka? dla mnie nie, ja jestem "starej szko艂y"

Co do spodni, s膮 bardzo 艂atwe do uszycia, polecam tym kt贸rzy startuj膮 z szyciem. Nale偶y jednak pami臋ta膰, 偶e tkanina musi si臋 naddawa膰 poniewa偶 s膮 to rurki. Nitka prosta jest po szeroko艣ci wykroju - o tym te偶 trzeba pami臋ta膰. w nogawkach - je艣li tkanina ma艂o si臋 naddaje - zr贸b rozci臋cia (rozporki), nie tylko b臋dziesz mie膰 pewno艣膰 偶e stopa przejdzie przez w膮ski d贸艂 :D ale te偶 b臋d膮 艂adniej i ciekawiej si臋 prezentowa膰.
Jednego czego 偶a艂uje to to 偶e nie zrobi艂am kieszeni ale my艣l臋 偶e jeszcze wykorzystam ten wykr贸j wi臋c nast臋pnym razem b臋dzie gdzie r臋ce w艂o偶y膰 :D

Garnitur jest uniwersalny, 艣wietnie pasuje do adidas贸w jak i szpilek co wida膰 na zdj臋ciach - ale to moja subiektywna ocena :)

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz